پایان نامه رشته : هنر – نقاشی |
دانشگاه آزاد اسلامی
واحد تهران مرکزی
دانشکده هنر و معماری
پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد«M.A»
رشته: نمایش گرایش: کارگردانی
عنوان:
تبلیغات در تئاتر ایران
استاد راهنما:
ناصر باباشاهی
استاد مشاور:
دکتر شهاب الدین عادل
برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)
تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
فهرست مطالب
1-2-3 تاریخچه تئاتر دولتی در ایران. 28
1-2-4 تاریخچه تئاتر خصوصی در ایران. 30
1-3-1 آسیب شناسی تئاتر دولتی.. 38
1-3-2 آسیب شناسی تئاتر خصوصی.. 39
2-1-1 قبل از انقلاب در ایران. 53
2-1-2 بعد از انقلاب در ایران. 54
2-3 تاریخچه تبلیغات تئاتر در ایران.. 59
3-6- روش های آماری مورد استفاده. 93
یافتههای تحقیق در تبلیغات تئاتر ایران 94
4-2-1-بررسی ویژگی جامعه از لحاظ جنسیت… 96
4-2-2-بررسی ویژگی جامعه از لحاظ تاهل.. 97
4-2-3-بررسی ویژگی جامعه از لحاظ وضعیت سطح تحصیلات… 99
4-2-4-بررسی ویژگی جامعه از لحاظ وضعیت سن.. 101
4-2-5-بررسی درصدی توزیع پاسخ ها به تفکیک هر عامل.. 103
4-3- نتایج حاصل از آمار استنباطی و بررسی وضعیت متغیرهای تحقیق.. 106
4-3-1- بررسی وضعیت سوالات… 106
تحلیل تبلیغات تئاتر در ایران با نمونه پژوهشی نمایش بیوههای غمگین سالار جنگ… 111
5-2- نمایش بیوه های غمگین سالار جنگ در سالن چهارسوی تئاتر شهر. 123
بخش اول: مشخصات جمعیت شناختی: 137
مقدمه
تبلیغات یکی از راه های رایج جلب نظر مخاطب به سوی یک کالا است. حال ممکن است این کالا محصولی صنعتی و تجاری و یا محصولی هنری باشد. مسلماَ تبلیغات در عرصۀ هنر تا حدودی با تبلیغات یک محصول تجاری متفاوت است. تبلیغات در هنر ابتدا فرهنگ سازی و بسترسازی لازم برای رشد و گسترش نوعی از تفکر در جامعه است. این تعبیر که تبلیغات هنری مانند پیام های بهداشتی است، بیراه نیست. چراکه پیام ها و دستورالعمل های بهداشتی و پزشکی برای سلامتی جسم و جان و تبلیغات هنری به قصد پرورش و تیمار روح و روان است.
برای دانلود متن کامل پایان نامه اینجا کلیک کنید
[پنجشنبه 1399-01-14] [ 12:47:00 ق.ظ ]
|