دانلود پایان نامه نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در بانک تجارت |
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق
دانشکده علوم انسانی
گروه علوم ارتباطات اجتماعی
پایان نامه کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی
عنوان : نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در بانک تجارت
استاد راهنما :جناب آقای دکتر سید علی رحمانزاده
استاد مشاور :جناب آقای دکتر اسماعیل کاوسی
پائیز1392
برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)
تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
فهرست مطالب
عنوان صفحه
|
چکیده 1 فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه 3 بیان مسأله 5 5 ضرورت واهمیت تحقیق 6 اهداف تحقیق 7 سوالات تحقیق 7 فرضیه های تحقیق 9 روش تحقیق 9 جامعه آماری 10 روش جمع آوری اطلاعات 10 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات 10 قلمرو تحقیق 10 چارچوب نظری و مدل تحلیلی تحقیق 11 تعاریف عملیاتی و نظری واژه ها 14
فصل دوم: ادبیات تحقیق مقدمه 20 فناوری اطلاعات 21 (چ)
بکارگیری فناوری اطلاعات 23 مدیران و فناوری اطلاعات 23 اقدامات سازمان به منظور به کار گیری فناوری اطلاعات 27 آموزش فناوری 27 کاربرد تکنولوژی اطلاعات در مدیریت 28 282829 سازمانها و فناوری اطلاعات 29 30 سلسله مراتب سازمانی 29 30 اطلاعات چیست؟ 30 31 تعریف متفاوت اطلاعات از زوایای مختلف 31 3132 32 فناوری 33 34 تاریخچه فناوری اطلاعات 34 35 مفهوم تکنولوژی اطلاعات 34 35 کاربرد تکنولوژی اطلاعات 35 36 دلایل شکست طرحهای توسعه سازمان بوسیله فناوری اطلاعات 39 40 فن آوری اطلاعات یک استراتژی است 40 41 فن آوری اطلاعات ، یک سری ابزاری است 41 42 بهره مندی سازمانهای تجاری از فناوری اطلاعات 41 4142 مزایای فن آوری اطلاعات درسازمانهای تجاری 42 43 نقش IT درفرآیندهای سازمان 42 43 فن آوری اطلاعات وساختارسازمانی 43 44 فن آوری اطلاعات ومزیت رقابتی 44 45 46 تکنولوژی نوین اطلاعات وارتباطات 46 47 نقش فن آوری اطلاعات درسازمان 47 49 اثرات مستقیم ونقش فناوری درایجاد قابلیت انعطاف برسازمان 48 50 تاثیر تغییرات فناوری اطلاعات 49 50 فناوری اطلاعات وارتباطات 49
(ح)
عوامل تاثیرگذاری بررابطه فناوری اطلاعات و بهره وری در سازمان 51 نقش فناوری اطلاعات درتوسعه منابع انسانی 52 53 موانع اجرای تکنولوژی اطلاعات در سازمان 54 55 مدیریت ارتباط با مشتری 55 مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری 56 تاریخچه و تعریف مدیریت ارتباط با مشتری و انواع آن 58 انواع فناوری های C R M 60 رویکردی استراتژیک به مدیریت روابط مشتری و استراتژی آن 62 مدیریت روابط مشتری الکترونیکی 63 کاربردهای مدیریت روابط مشتری 65 رویکردهای مختلف بر CRM 65 منافع و مزایای حاصل از ارتباط با مشتری…….. 66 داده کاوی و ارتباط آن با CRM 69 جلب مشتریان با استفاده از همزمانی زنجیره ی تأمین 71 استفاده از آگاهی و بینش مشتری 72 فرصتهای فراهم شده به وسیله تجارت الکترونیکی و ارتباط آن با مشتری 73 E-C R M و اثرات آن بر رضایت مشتری …… 74 مهمترین اهداف هزینه ای در اجرای پروژه E – CR M.. 77 متدولوژی مدیریت ارتباط با مشتری ( CR M) در کلاس جهانی مشتریان 81 انواع مشتری و درجه بندی نظری مشتریان 82 تغییرات سازمانی در نتیجه استفاده از CRM 89 ساختار سازمانی بازاریابی در CRM 90 فرآیند پیاده سازی CR M 91
(خ)
موفقیت و اثر بخشی CRM 95 وفاداری مشتری 95 پایداری رضایت مشتری 98 شکست پروژه های CRM 99 چالشهای اجرائی CRM 100 مروری بر تحقیقات گذشته 105
فصل سوم: روش تحقیق مقدمه 125 روش تحقیق 125 جامعه آماری 126 متغیرهای تحقیق 126 شیوه گرد آوری اطلاعات و داده های مورد نیاز….. 128 ابزار گردآوری اطلاعات و داده های مورد نیاز 128 ابزارها و اندازه گیری آزمودنی ها (تناظر سئوالات پرسشنامه با فرضیه های تحقیق) 129 برآورد روایی پرسشنامه( ابزار اندازه گیری) 131 شیوه های تجزیه و تحلیل اطلاعات و داده ها 133
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات مقدمه 135 جداول توزیع فراوانی 139 آزمون تحلیل واریانس 151 آزمون t مستقل 163 (د)
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات مقدمه 167 تحلیل فرضیه های تحقیق 167 پیشنهادات 173 پیشنهادات به محققین آتی 174 محدودیت های تحقیق 175
منابع و مأخذ 177
پیوست ها 186 |
چکیده:
امروزه اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) به روشنی مشخص شده است این پژوهش در پنج فصل مختلف ارائه شده است،فصل اول به کلیات تحقیق اختصاص یافته است .فصل دوم از دو بخش شامل مباحث نظری و ادبیات تحقیق و هم چنین سابقه علمی و پژوهشهای انجام شده در رابطه با تحقیق تشکیل شده است.فصل سوم به روش تحقیق می پردازد، با توجه به موضوع مورد پژوهش و اهداف مورد نظر روش تحقیق مورد استفاده در این مطالعه توصیفی از نوع تحقیقات پیمایشی می باشد .که جامعه آماری این پژوهش را کلیه مشتریان در بانک تجارت تشکیل می دهند. ابزارگردآوری اطلاعات و داده های مورد نیاز در این پژوهش پرسشنامه می باشد که شامل 30 سؤال بوده و توسط محقق تنظیم گردیده است و بر اساس ضریب آلفای کرونباخ ، اعتبار آن 94/. برآورد گردیده است که بیانگر اعتبار بالای ابزار اندازه گیری است.فصل چهارم به تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش پرداخته است،تجزیه و تحلیل داد های این تحقیق در دو سطح آمار توصیفی و استنباطی صورت گرفته است.
به منظور سنجش پنج فرضیه پژوهش از آزمون t (تک متغیره) و به منظور مقایسه نظرات پاسخ دهندگان با توجه به سن ومدرک تحصیلی… از آزمون تحلیل واریانس استفاده شده است.فصل پنجم به نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات اختصاص یافته است.تجزیه وتحلیل یافته های مربوط به سؤال اصلی تحقیق نشان داد که آموزش به کارکنان و مدیران در زمینه به کارگیری فناوری اطلاعات موجب توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) می شود.
مقدمه
امروزه بشر پا به دورانی نهاده است که از آن به عنوان عصر اطلاعات یاد می شود. عصری که از تعامل حوزه های مختلف زندگی بشری متاثر بوده و بر اساس شرایط جدید زندگی بشری تعریف شده است. با رشد و توسعه تکنولوژی که خود از نیازهای بشری و در پاسخ به آن ها به وجود آمده، شرایط تازه ای در زندگی انسان ها رقم خورده و فن آوری اطلاعات شرایط جدیدی را برای زندگی بشری به وجود آورده است. بر اثر رشد و توسعه فن آوری اطلاعات، بخش مهمی از زندگی بشری نیز دستخوش تغییر شده، به گونه ای که مبحث توسعه بدون توجه به رشد و گسترش این فن آوری قابل بحث نیست.
[پنجشنبه 1399-01-14] [ 12:37:00 ق.ظ ]
|